محل لوگو

فیلتر تصفیه آب خانگی برای انتخاب


حل چنین مشکلات پیچیده ای به یک رویکرد یکپارچه ، سرمایه گذاری قابل توجه و البته زمان نیاز دارد. خروج از وضعیت توسعه یافته خرید فیلتر ثابت برای تصفیه آب است. دستگاه های تصفیه آب چیست و هنگام خرید باید به چه پارامترها و خصوصیاتی توجه داشته باشم؟ ما در مقاله در مورد این بحث خواهیم کرد.

فیلتر تصفیه آب: مد یا نیاز؟

آبی که از آب برق شهری وارد آپارتمان ما می شود ، اغلب استانداردهای مربوط به محتوای سدیم ، آهن و سایر عناصر جدول تناوبی را ندارد ، به طور قابل توجهی بالاتر از سطح سختی آب. بسیاری از رانندگان سعی می کنند مشکل تصفیه آب آشامیدنی را با روش های مختلف رادیکال ، گاهی بسیار بی اثر حل کنند. به عنوان مثال ، آب جوش فقط کمی و برای مدت طولانی نرم می شود - و به طور کلی مضر است. محافظت ، فیلتراسیون مکانیکی ، جذب - هیچ یک از این روش های محبوب نمی توانند به طور موثر با تهیه آب آشامیدنی برای استفاده کنار بیایند. با گرم شدن ، آب کربنات کلسیم ایجاد می کند ، که همانطور که با مقیاس آشنا هستیم ، یک ترکیب نامحلول است که روی دیواره های کوزه رسوب می کند و سختی باقیمانده فقط با کمک دستگاه های خاص از بین می رود. آیا راهی برای برون رفت از این وضعیت وجود دارد؟ البته!

فیلتر تصفیه آب

بازار مدرن مدل های مختلفی از دستگاه های تصفیه آب مدرن با سطوح مختلف و فن آوری های تمیز کردن ، مشخصات فنی ، روش های نصب و مدت زمان استفاده را به مصرف کنندگان آب ارائه می دهد. بنابراین ، برای خرید دستگاه با موفقیت کار می کند و به طور مداوم لطفا خوشمزه ، و مهمتر از همه ، آب مفید ، طبقه بندی فیلتر را در نظر بگیرید ، ظرافت ها و ویژگی های کار آنها را درک کنید ، نیازهای آنها را تعیین کنید و آنها را به منابع مالی خود پیوند دهید.

کوزه فیلتر

کوزه فیلتر ساده ترین طراحی است: دستگاه شامل 2 محفظه (بالا و پایین) است که یک سیستم فیلتر ثابت بین آنها قرار دارد. آب به محفظه بالایی ریخته می شود و از فیلتر عبور می کند و تمیز می شود و وارد محفظه پایین می شود. ترکیب کارتریج فیلتر به طور سنتی فقط شامل رزین تبادل کربن فعال و یونی است که زنگ زدگی ، کلر ، آهن محلول ، برخی ناخالصی ها و مقدار کمی ترکیبات آلی را از آب خارج می کند. بهره وری کم ، تصفیه آب مطلوب ، نیاز به تعویض مکرر کارتریج فیلتر و هزینه کم - اینها احتمالاً از ویژگیهای اصلی اینگونه دستگاهها هستند.

 

دستگاه تصفیه آب فوری

با فیلترهای جریان ثابت که در زیر سینک ظرفشویی نصب شده ، تصفیه بهتر آب امکان پذیر است. آداپتور مجهز به شیر جداگانه ای است که همیشه آب آشامیدنی تمیز را برای شما تأمین می کند ، آب کاملاً مناسب برای مصرف است و دارای چندین سطح تصفیه است که هر یک از آنها فناوری خاص خود را دارند.

  • در مرحله اول ، تمیزکاری مکانیکی خشن انجام می شود که به لطف آن پوسته های زنگ زدگی ، ناخالصی ها و ذرات بزرگ با موفقیت جذب می شوند.
  • مرحله بعدی تمیز کردن تبادل یونی است که فلزات سنگین ، نمک های جامد ، فلزات سنگین ، آهن محلول در آب و غیره را در خود نگه می دارد.
  • در آخرین مرحله یک تمیزکاری خوب با کربن فعال وجود دارد که می تواند به طور م thoseثر آب را از آلودگی هایی که دو فیلتر قبلی قادر به پردازش آن نبودند تصفیه کند. نشت ها ظرفیت بالایی دارند - 3-4 لیتر در دقیقه ، به این معنی که می توانید به سرعت آب تمیز مناسب برای استفاده را بدست آورید.

فیلتر اسمز معکوس

پیشرفته ترین و کارآمدترین سیستم های تصفیه آب ، دستگاه های تصفیه آب بر اساس فناوری اسمز معکوس هستند که از طریق آنها آب از طریق یک غشا membrane متخلخل خاص نفوذ می کند. منافذ آن به قدری کوچک هستند که فقط مولکول های آب عبور می کنند و فلزات و ناخالصی های مضر را در خود نگه می دارند. آب در خروجی سیستم اسمز معکوس خالص است ، می توان گفت مقطر. دستگاه اسمز معکوس گران است ، اما فرصت منحصر به فرد برای به دست آوردن موفقیت آمیزترین آب ، تمام هزینه های خرید و نصب را توجیه می کند.

نکاتی برای انتخاب فیلتر

1. قبل از خرید فیلتر ، باید ترکیبات ناخالصی هایی را که می خواهید از بین ببرید تعیین کنید. برای انجام این کار ، شما باید با آزمایشگاهی تماس بگیرید که در تعیین ترکیب شیمیایی آب تخصص دارد. اندازه گیری متوسط ​​حجم روزانه آب مصرفی به شما کمک می کند تا عملکرد بهینه دستگاه را تعیین کنید.

2- عامل مهمی که در انتخاب این یا آن سیستم فیلتراسیون تأثیرگذار است ، ماده تولیدی خواهد بود. از آنجا که با آب مصرف شده در تماس مستقیم است ، باید از تولید مثل میکروارگانیسم ها جلوگیری کند و برای بدن انسان کاملاً ایمن باشد. با یک لمس پشت دستگاه ثابت نگاه می کنید ، به قدرت مواد تولیدی دستگاه تصفیه آب توجه کنید زیرا دستگاه به منبع آب موجود متصل است و تحت فشار مداوم خود است.

3- اهمیت فیلتر و میزان کارایی تمیز کردن - درصد حذف انواع ناخالصی ها از آب - از اهمیت کمتری برخوردار نیست. این داده ها را می توان در گذرنامه دستگاه یافت. علاوه بر این ، فیلتر خانگی باید غلظت ناخالصی های مضر برای سلامتی را در هنگام کار طبیعی کاهش دهد. آلاینده ها باید به طور غیرقابل برگشت حذف شوند ، حتی اگر بعد از انقضا تصفیه خانه یا شرایط عملیاتی غیر اختصاصی ، امکان ورود آب ثانویه وجود نداشته باشد.

4. کلیه عملکرد اعلام شده دستگاه باید با مشخصات و ابعاد دستگاه مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، این احمقانه است که امیدواریم یک فیلتر به اندازه یک فنجان برای همیشه کار کند.

5. بازار مدرن از انواع تولید کنندگان دستگاه های تصفیه آب داخلی و خارجی اشباع شده است. در میان آنها شرکت های متخصص در زمینه توسعه ، ایجاد و بهبود فیلترهای خانگی - Aquaphor ، Barrier و Geyser وجود دارند ، اما تولیدکنندگانی نیز وجود دارند که این دستگاه ها "تصادفی" برای آنها هستند.

چگونه می توان فیلتر تصفیه آب را انتخاب کرد؟ از یک ویدیوی YouTube لذت ببرید و یک انتخاب کنید! خرید موفق!

  انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما