محل لوگو

تصفیه آب در خانه


در اینجا سعی خواهم کرد روشها و روشهای تصفیه آب برای نیازهای یک خانوار را شرح دهم .

در خانه های ما از آب برای موارد زیر استفاده می شود: آشامیدن ، آشپزی ، تهیه نوشیدنی ، لباسشویی ، استحمام و بهداشت شخصی ، نظافت منزل.

آب مورد نیاز برای نوشیدن و پخت و پز باید بهترین باشد

آب مورد استفاده برای آشامیدن ، پخت و پز و پخت و پز باید فاقد فلزات سنگین ، باقی مانده سموم دفع آفات ، هورمون ها ، آنتی بیوتیک ها ، باکتری ها ، ویروس ها و هرگونه آلودگی های سمی دیگر باشد.

چگونه ممکن است که آب آشامیدنی حاوی ناصافی های بسیار مضر باشد؟

آب از ابتدای جهان یکسان است و به صورت دایره ای می چرخد. حلال خوبی است. در زیر باران ، آب گازهای خروجی اتومبیل و مواد مضر منتشر شده از جو را از دودکش های کارخانه پاک می کند. سموم دفع آفات و سایر محصولات کشاورزی نیز در نهایت در منابع آب قرار دارند. آب با زباله هایی که در رودخانه ها ، دریاچه ها و دریاها ریخته می شود آلوده است. به نظر می رسد که بقایای آنتی بیوتیک ها ، هورمون ها و سایر داروهای مورد استفاده انسان در فاضلاب ها به وجود می آید و نمی توان آنها را به طور کامل در تصفیه خانه ها حذف کرد. این فاضلاب به رودخانه ها و دریاچه ها می رود. در مجموع ، این آلاینده های آب محصولی از دوران صنعتی هستند.
آنچه تاکنون شرح داده شده است ، نیاز به استفاده از فیلترهای خوب برای تصفیه آب نوشیدنی داریم.
 

انواع سیستم های تصفیه آب آشامیدنی خانگی

انواع مختلفی از سیستم های تصفیه آب آشامیدنی در بازار موجود است. آنها شامل چندین فیلتر هستند ، در زیر سینک آشپزخانه نصب می شوند و آب کاملا تصفیه شده با یک شیر جداگانه در بالای پیشخوان تخلیه می شود. به طور کلی ، سیستم های آب آشامیدنی خانگی عبارتند از:

  • سیستم های غشای اسمز معکوس
  • سیستم هایی با ترکیبی از فیلترها و غشای مویرگی
  • توزیع کننده های آب با فیلتراسیون

سیستم های اسمز معکوس بهترین کار را در تصفیه آب آشامیدنی انجام می دهند. با استفاده از این سیستم ها ، آب از تمام مواد مضر از جمله فلور تصفیه می شود. آب تمیز از طریق منافذ غشای اسمزی فیلتر می شود. آلودگی با مقداری از آب به فاضلاب تخلیه می شود.

پاداش سیستم های تصفیه آب آشامیدنی این است که آنها می توانند به یخچال و فریزر یخچال متصل شوند.

 

نرم کننده آب نرم ایستگاه های نرم کننده برای آپارتمان های کوچک و خانه های بزرگ.

برای شستشو ، تمیز کردن ، شستشو ، استحمام آب باید نرم باشد. آب سخت باعث تجمع مقیاس ، مسدود شدن نازل دستگاه های قهوه ، سفید شدن لباس های سفید ، افزایش استفاده از مواد شوینده ، از بین بردن لکه های شیر ، دوش ، کاشی و سایر سطوحی که در تماس هستند ناخوشایند و دشوار است. با آب.

راه حل صحیح ، در صورت وجود آب سخت ، نصب نرم کننده آب سخت با رزین تبادل یونی در ورودی منبع آب است . چنین دستگاه هایی واقعاً آب را نرم می کنند ، به نگهداری پیچیده ای احتیاج ندارند ، فقط به صورت دوره ای نمک اضافه کنید و برنامه نویس اتوماتیک تمام کارها را انجام می دهد.

ما انتخاب زیادی از نرم کننده های آب خانگی مناسب برای آپارتمان های کوچک و خانه های بزرگ را ارائه می دهیم. نصب ایستگاه نرم کننده مشکل آب سخت و آب حمام را حل می کند.

 

تصفیه آب در نظر گرفته شده برای بهداشت شخصی

برای استحمام ، آب باید فاقد کلر باشد. کلر از طریق منافذ پوستی که توسط آب داغ باز می شود به راحتی وارد بدن می شود. کلر موجود در آب پوست را خشک می کند ، زمینه را برای آلرژی فراهم می کند ، به مو آسیب می رساند. با فیلترهای کربن فعال به راحتی پاک می شود. راحت ترین روش برای از بین بردن کلر برای حمام کردن فیلترهایی هستند که روی شیلنگ سر دوش یا قبل از سینی دوش پیچ می شوند. فیلترهایی نیز وجود دارند که در خود سر دوش قرار می گیرند.

فیلترهای خانگی و سیستم های تصفیه آب در کجا نصب شده اند؟

موارد زیر را می توان بر روی لوله آب ورودی نصب کرد:

1. فیلتر مکانیکی آب . فیلترهای مکانیکی نصب شده روی منبع آب ، شن ، لجن ، کدورت و به عبارت دیگر ذرات جامد را از بین می برند. این مواد غیرضروری بسیار چشمگیر هستند ، اما برای بدن انسان مضر نیستند. فیلترهای مکانیکی از وسایل بیشتری نسبت به انسان محافظت می کنند

2. نصب نرم کننده با رزین تبادل یونی

سیستم های تصفیه آب آشامیدنی در زیر سینک آشپزخانه (یا مکان دیگر کاربر پسند) نصب می شوند . آب آشامیدنی تصفیه شده با یک جداگانه ، کوچک و به هیچ وجه در استفاده از سینک ظرفشویی برای اهداف دیگر (دارچین) تداخل ایجاد نمی کند.
من فقط یک راه دیگر برای تصفیه آب در خانه ذکر می کنم - یونیزرهای آب قلیایی . چند وقت پیش در مورد این دستگاه ها کاملاً بدبین بودم. اثر مفید آب قلیایی و آنتی اکسیدانی من را از تجربه مشتریانی راضی که یونیزر آب خریداری کرده اند ، متقاعد کرد. ما دائماً در حال غنی سازی طیف یونیزرها با مدلهای جدید با دقت انتخاب شده از تولیدکنندگان معتبر هستیم.

  انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 16

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما